onsdag 17 oktober 2007

Bild 1 - vecka 8






Tema: Två
Klicka på bilden för att se den i större format


Fotograf: ElinLeticia Högabo




Jag är för tillfället väldigt förtjust i grodor. Själva tanken på drömprinsen, den vårtiga lilla saken man ska pussa och som (enligt vett och etikett) ska förvandlas till den perfekta killen - jag gillar att leka med de tankarna. Men bilden föddes egentligen fram ur vårtgärdar - det sägs nämligen att man får vårtor av att leka med grodor/paddor. Och i den här bilden har jag drivit den idéen till sin spets. Bilden är inte ett dugg manipulerad i photoshop *flinar*...bara skojade...så klart den är.... Grodbilden tog jag utanför Sundsgården i tisdags, likaså bilden på himlen. Bröstbilden tog jag på min balkong i flödande vitt molntäckt solsken (det såg faktiskt ut som det..). Imorgon kommer jag lägga in de bilder jag manipulerade fram denna bild ifrån. Jag vill också berätta att bilden är framtagen under många timmars arbete - jag har aldrig varit så stolt över en bild förut! Stort tack för andra plats vinsten!




(Visar här nedan två av de tre bilder som jag använde för att skapa bilden. Den tredje bilden på mitt bröst väljer jag att inte publicera)


6 kommentarer:

Anonym sa...

klockan är 16.35 och ännu syns ingen bild ;-)

Anonym sa...

Men var är bilden?????????

Anonym sa...

Det syns ingen bild, kanske har du glömt att lägga in den?

Anonym sa...

Fotograf till bilden: Nu är den uppe

Anonym sa...

Jag gillar den här bilden även om den är arrangerad. Den ger en glädje i maggropen, en erotisk tanke och ett lugn! med bröstet är du aldrig ensam...

En av oss sa...

Jag anade att det var Du E-L som tagit den här bilden, men jag trodde du lekt med din sambos huvud igen! :-O Det tog flera tittar på bilden innan jag såg att det var ett bröst och en bröstvårta brevid grodan... Ser fram emot att få se bilderna du skapat ifrån!
/Smulmia